Tuesday, January 19, 2010

Majlis Perkahwinan Jufri & Juliana



 

  

  

  

  

  

  

  

 

JUFRI & JULIANA

Gambar ni antara yang menjadi favorite aku dalam editing menggunakan Adope Photshop CS2 (ntah bile la aku nk upgrade ke CS4 ni,klo sesape ade ble hulur kt aku) ehehh. Ini majlis perkahwinan kawan aku Jufri dari Melaka dan isterinya Juliana dari Klang Lama. Pasangan ni sangat serasi pada aku, dua-dua malu tapi mau..ehehh..

Tapi paling foul time majlis ni aku lewat masa akad nikah, boleh pulak sesat nak pergi rumah isteri dia kat Klang Lama tu. Tapi nasib baik sempat ambil last minit, cuma aku sampai da macam orang tak cukup oksigen.  Moral of the story datang awal tapi tau tempat @ sediakan GPS. Jangan macam aku datang awal tapi lewat gak sebab sesat. Apa pun semoga berbahgia hingga akhir hayat buat kawanku Jufri dan juga isterinya Juliana. ehehh ayat skema giler.

suhyeme.photographer

No comments: