Wednesday, December 8, 2010

HARGA PHOTOBOOK @ STORYBOOK


  

  

  



Ni semua adalah contoh storybook @ photobook yang mana aku saja letak effect lebih sikit bagi nampak lagi mantap walaupun ianya sudah sememangnya mantap ehehh. Antara kelebihan storybook @ photobook antaranya ialah: 

1. Rekabentuk album yang menarik lagi tertarik kau memang terpesona melihatnya dan ditambah ketembanan (ketebalan la..eheh) album ni menjadikanya lebih mantap.

2. Grafik dan design gambar yang menarik membuatkan kau terliur melihatnya.

3. Kuantiti gambar yang banyak boleh diletakkan di dalam album ini. Boleh tengok album ni sampai muntah. (yg ni aku tak bertanggugjawab)

4. Kalis air dimana kalau terendam selama 2 hari 2 malam pun masih gagah. Cuba la sendiri kalau nak tahu kualitinya. (klo rosak ble wat baru ngn charge yg sama ehehh). 


Terdapat 3 bentuk album iaitu Square, Lanskap dan Potrait dengan pelbagai jenis saiz serta kulit album yang berbeza.

Untuk yang dah berkahwin yang tiada album jenis ni boleh la upgrade album kahwin korang untuk buat hadiah hari anniversary. (bkn upgrade tambah bini lg 1 ye) 

Selain album kahwin, storybook @ photobook sesuai untuk majlis lain seperti harijadi, hari raya, seminar, konvokesyen, rombongan dan sebagainya. 

Untuk maklumat lanjut dan tempahan sila hubungi saya di talian 012-7301650. Anda pasti akan dilayan dengan penuh sopan dan dedikasi.tq.
























































Untuk tempahan album Photobook @ Storybook sila hubungi @ sms

Md Suhaimi Mohd Zohor

012-7301650

No comments: